Sraz veteránů v Milíkově

23.04.2011 18:26

 

Jednoho hezkého jarního dne, myslím, že to bylo v sobotu 23.4 2011. Projela kolem mě nádherná Škoda Felicia super. Tato krásná škodovka mířila na sraz veteránu v malebné obci Milíkov. Já na této akci samozřejmě nemohl chybět. Sedl jsem na svého Simsona a zajel se tam podívat.

Na sraz se sjelo něco málo přes sto vozů a pár desítek motocyklů. Bylo se opravdu na co dívat. Velké zastoupení zde měly vozy škoda. Od starých Felicií a Octavií , až po dodnes používané modely Škoda 100. Nechyběly také klasiky v podání Tatrovek 603, italských vozů Lancia, Fiat až po nádherné americké vozy Ford, Chrysler či Chevrolet. Mě osobně se nejvíce líbil britský vůz Austin a východoněmecký Trabant. Kromě hezkých aut, bylo pro návštěvníka připraveno mnoho soutěží, atrakcí a doprovodného programu. Srazu se zůčastnilo kolem 200 vozů.Den jsem si velice užil a těším se na další sraz.

Škoda Felicia Super

Dodnes používané škodovky 100/100l

Škoda 1000MB

 

britský Austin

Legendární Tatra 603

Aero

americká klasika

motocykly Indian

Lada vaz 2104. Lady měly velké zastoupení na srazu

Trabant 601

Ford Mustang

Škoda Octavia

I na parkovišti bylo spoustu starých aut,jako tento Trabant 601 Universal.

Pokud hledáte veterána tak na této stránce najdete toho pravého https://www.svetveteranu.cz/inzerce-moto.html