Hyundai i10

19.08.2011 18:13

Hyundai i10 se v modernizované podobě poprvé představilo na loňském podzimním autosalonu v Paříži. Kapkovitá světla se na i10 přizpůsobují nové masce, uvnitř sdruženého světlometu se objevuje chromovaný vlnící se dekor, který má i ix20.

Modernizace se dotkla i bočního profilu a zadní partie vozu. Moderní vzhled nového i10 doplňují vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovými ukazateli, přepracovaná zadní skupinová světla a nárazník.

Nejzásadnější novinkou je motor řady Kappa o objemu 1,0 l, který prozatím z důvodu vysoké ceny nebude na českém trhu nabízen. Celohliníkový tříválec se čtyřmi ventily na válec dosahuje nejvyššího výkonu 51 kW (69 k) při 6200 min-1 a maximálního točivého momentu 95 Nm při 3500 min-1.

Paleta pohonných jednotek pro české zákazníky zůstává věrná čtyřválci o objemu 1,1 litru, který v rámci modernizace posílil ze 48 na 51 kW (69 k). Druhou motorizací je modernizovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 63 kW (85 k). Oba motory jsou k dispozici s manuální pětistupňovou nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

 

 

 

Základ nabídky za 189.990,- Kč představuje výbava Start, která je k dispozici pouze s motorem 1,1 12V a manuální převodovkou. Její součástí je ABS s EBD, brzdový asistent, airbag řidiče, imobilizér, příprava pro autorádio s dvojicí reproduktorů a anténou, dělené a sklopné zadní opěradlo, tónovaná skla, otáčkoměr, sada na opravu pneumatik a 13palcová kola.

Druhý stupeň výbavy s označením Classic je určen pro stejnou motorizaci a přidává centrální zamykání, posilovač řízení, výškově stavitelný volant, airbag předního spolujezdce, dojezdovou rezervu a nárazníky v barvě karoserie.

I výbava Classic Plus je určena pouze pro základní motorizaci, ale zákazníci již mají možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou. Oproti nižším stupňům je standardem manuální klimatizace a autorádio s CD i MP3 přehrávačem a vstupy AUX i USB. Verze s automatickou převodovkou stojí na 14palcových kolech.

Vrcholem nabídky je provedení Comfort, u nějž lze volit mezi 1,1 12V a 1,2 16V. Obě motorizace je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou. Standardem této výbavy jsou kromě již zmiňovaných prvků přední světla do mlhy, alarm, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, výškově stavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání předních oken, ovládání rádia na volantu a 14palcová kola. Verze Comfort má chromovanou masku chladiče a vnější zpětná zrcátka i kliky dveří a boční ochranné lišty v barvě karoserie.